Strony

wtorek, 25 sierpnia 2015

Prezenty od wirtualnych znajomych.

Dzis po powrocie z pracy czekala na mnie niespodzianka i to na dodatek podwojna.
Dostalam dwie fantastyczne paczuszki od dziewczyn poznanych dzieki blogowaniu.
Age z  Viva el Mundo byz moze bedziecie kojarzyc, bo to od niej dostalam w zeszlym roku 2 naparstki ze Stanow. Aga mieszka niedaleko mojego rodzinnego miasta, ale znamy sie tylko i wylacznie z "sieci".
Aga miala w tym roku odbyc dluzszy trip po Europie, ale odbedzie go na szczescie dopiero za jakis czas, juz nie tylko z mezem , ale i z coreczka.Mam nadzieje, ze przywioza mi wtedy kilka naparstkow ;). 
W tym roku spedzili leniwe wakacje w Karwii, ale Aga nie bylaby soba , gdyby spokojnie spedzila 9 miesiecy.
Oprocz podrozy nad Baltyk, pojechala rowniez do Wroclawia i odbywa krotkie podroze po swojej bliskiej okolicy.
Ze swoich wakacyjnych wojazy przywiozla dla mnie takie oto sliczne okazy oraz trojwymiarowa pocztowke:


Wroclaw

Jastrzebia Gora

Druga niespodzianka dotarla do mnie od Kasi z bloga Podroze Kasi .Kasia ze swoja coreczka Asia odbyly 5-dniowa podroz po Polsce, udawadniajac , ze w naszym kraju jest duzo ciekawych miejsc, ktore mozna odwiedzic nie wydajac zbyt duzo pieniedzy,
Kasia mieszka w Sosnowcu, to rowniez nie jest daleko od mojego rodzinnego miasta, ale rowniez znamy sie tylko dzieki blogowaniu.Mialam okazje goscic wraz ze swoimi naparstkami na "kasinym"  blogu :) .W grudniu Kasia z mezem i Asia wybieraja sie do Emiratow Arabskich , a ja im kibicuje i czekam na relacje z ich podrozy.
Dziewczyny przyslaly mi takie oto naparstki z Lodzi oraz...slodycze:





Moje drogie kolezanki blogowiczki DZIEKUJE JESZCZE RAZ ZA WSPANIALE PREZENTY <3 <3 <3. Moja kolekcja powiekszyla sie dzis o 4 naparstki :).

8 komentarzy:

  1. Wspaniale mieć takich blogowych przyjaciół którzy w każdym miejscu swojej podróży pamiętają o pasji innych.
    Świetne naparstki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę, ze tym razem paczuszka przyszła o 'normalnym' czasie i ze doszła i sprawiła dużo radości :)))
    Cieszę się razem z Tobą :)))))))))!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię takie pamiątki od znajomych :)
    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, szczególnie podoba mi się ten ostatni.
    Cudnie, że Znajomi o nas pamiętają nawet w podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bonitos dedales y un gran detalle se acuerden de ti, y aumente tu colección.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, to chyba mieszkasz blisko także mojego miasta.
    Ciągle pamietam o Tobie. :)
    Naparstki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muito belos estes dedais.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana dziękujemy, że o nas wspomniałaś i już zbieramy kolejne. Nie zdążymy na Święta, ale po wyglądaj naszej paczuszki :-) Dzięki Tobie mam teraz ogrom radości na Jarmarkach!

    OdpowiedzUsuń